twitter


GREAT !  final xm da TAMAT. oke, x yah pk lagi pasal FOUNDATION ! unless kalo kne datang semula maktab untuk resit paper. harap2 tak kena lah. jauh kot nk datang. kita doalah bnyk2 oke ? :) da. ak tanak cita da psal xm. da lpas, lepas lah. *xtually ak kne amek MUET  esok tp ak tesangatlah mls nk study ! update blog lagi bagus :D
well, lpas final konfem la cuti kan? apa lagi, ak pn keluarkan lah plannner yang aku da simpan sejak berbulan2 yang lalu. planner tu aku hnya akan keluarkan untuk cuti semester aku. taw x knapa aku sediakan planner ? sebab, kalo ak x plan cuti ak, konfem ak nganga ja kat umah. tgk tv,mkn,tido. atau lebih specific lagi, R.T.M = rehat, tido, makan. itulah yg ak buat nanti. oke, dalam planner aku, aku da plan untuk cuti ak baeekkk punya. 13 ptg ak betolak untuk g kl. pas2 15 hb ak balek perlis. 17 hb kan raya haji, so 3 ari after 2 mayb bz melawat sedara mara yang jauh di mata. so, dalam 20hb n ke atas ak plan nk tido rumah nenek ak. da lma ak x rsa nikmat udara kampung neh. asyik bau asap keta n kilang ja. :p pas2 masok ja bln 12, after adik ak abes spm, ak plan nk g keja. kakak sdare ak da offer untuk keja kat KLCC. gaji sebulan RM1000++. masa dya offer kat aku keja 2, tipu lah kalo ak ckp mata ak x nmpk $$$ . tp ak x bagitaw lagi taw hasrat ak ni kat parents ak. aku baru MERANCANG oke? haha. plan pnya plan, ak check da smpai ujung bln doblas da. hm, ak nk kna balek mktb pulak da. sambung untuk DEGREE . baru 1st year beb! haha. da,da. ak tekad nak gtaw mak ak dlu b4 ak close ak pnya planner. apa lagi, ak pn amek la fone sony ericsson ak tuh, ak kol mak aku. ehem, nak bodek kan, ckp mau masyuk beb! haha. 'makk..ermm.. dOk watpa tu? mak sehat dak?' sembang punya sembang, lma jugak la. *kol free la katakan. mak ak pkai sim ak, so dpt free kol smggu. pas2 ak pn tnya la, 'mak~~ buley dak kak nk p keja kat klcc? ujong bulan sblas kak stat la keja. buley la mak. buley la,buley la." mak ak lantas menjawab, "x yah la p keja tu. awatnya yang nk p keja? dok la kat umah ni. balek da la sekali sekala. xyah la p keja." "alaaaaaaaa... nk p jugak. bosan la kat umah. bkn nk p mna pn." mak ak diam ja lpas tu. ak da dpt detect yg mak ak merajok ! hahaha. punya la lma ak dok dengaq bnyi angin, ak pn kata , x pa lah mak. mak ak tros ltak fone . amboih ! marah sgt ka kat aku? mlm tu ak kol balek, konon nk pujuk la. mak ak pn angkat la kol, "mak~~ merajuk ehhhhhhh?? ecececece, mak merajok. da la mak, owg x p la keja tu. owg sja ja. takot jemu dok uma. da mak x bg, x mau la p. hehe. " "hahaha. hang ni pn, mana ad mak merajuk. haih. budak nih." * ak taw mak ak cover line la tuh. padahal rindu kat ak sebab da lama ak x balek. tggu ja lah bila depa p amek ak kat terminal. kat ctu ak bole taw parents ak rindu ak ka, x. hahaha

0 comments:

Post a Comment

About

u