twitter


yeah, let's back to normal but in serious mode. 1st sem of degree seems to be more relax than foundation course. subjek pn x berat. class pn x packed sgt. lecturer pn sume best2 ! mse foundation? oh, just let it stay in memory. result final exam untuk foundation pun aku memang aku dapat Cemerlang dan Bagus2 belaka. setakat A, Ape la sgt. aku jeling je kot. okay, stop bercakap pasal result budak Cemerlang macam aku. 

aku rasa macam da lama je aku x update blog aku neh. tak de benda baru pn dalam sem neh. sume sama je. still cool, maintain. angka untuk tahun je kot yang berbeza. tahun lepas, 2010. tahun nie 2011. tahun lepas aku 19. tahun ni aku 20. tu je lah. aku rasa xde pape da kot yang berubah.
xtually aku agak serabot sekarang nie bila elaun x masok2 dalam akaun. dalam kepala aku setiap hari cuma ada $$$$. sampaikan masa aku buat presentation ari tu, semua contoh yang aku bagi adalah $$$$. nampak gilaaa desperate nak duet. memang loqlaq la hang nie wey !
macam biasa, weekend x pnah MATI. bila sampai time cuti je, konfem hang out. da taw pokai, keluar lagi. well, kan aku da cakap tadi, xde pape yang berubah dalam sem ni. means, aku still macam yang dulu. masa xde duet ni jugak lah, tgn aku mmg gatal gilaaa nak pegang barang2 yang WOW! da macam2 ubat, krim aku letak supaya tgn aku x gatal lagi. tapi, x baek2 jugak. hati aku la kot ubat yang agak mujarab buat masa sekarang ni. boleh la sikit2 kurangkan gatal kat tgn aku. sikit je, x banyak pun.
"nelisa, daun itu bukan duet" 

okay, aku da faham. so tak payah nak cakap lebih2.

dasar nelisa, semua nak. time xde duet jugak semua kau nak pikir kan?  

p/s : okay, esok aku nak try pikir ape aku nak buat kalau xde duet.
*duet still kena mention. LOL.

3 comments:

  1. oooih..

  1. huhu. selamat pagi cegu~ :D

  1. myra : selamat pagi !! :D

    anati : hang pun mengalami kondisi yang sama mcm aku kan,kan?? haha

Post a Comment

About

u