twitter


lately neh aku da ada habit makan bahulu. bahulu berperisa. brekfast aku ngn bahulu, lunch, dinner pn dgn bahulu jgak. x cukup mcm tu, b4 tdo sempat lg aku sentap 2,3 biji bahulu. bahulu da mcm sebati dgn diri aku. since my mom da jd pengusaha bahulu neh, dgn aku sekali terlibat. aku suka tolong mak masa buat bahulu, tlg tgk mmg jauh sekali la sbb aku cuma tolong bau dan rasa jeh.


sebijik RM 0.10


packing untuk tempahan








"selalu sgt hang dok makan bahulu, lama-lama muka hang pun jadi bahulu"
(ayat biasa aku dengar setiap kali bahulu reached to mulut aku)

 well, as usual lah, pengusaha bahulu will always busy dgn bahulu2 nye. so secara otomatik, chef yang tak terlatih telah terlantik secara tak sengaja. aku kena la masak untuk adek2 aku. asal ad title chef tu, sah2 la masakan sedap kan? bukti, adek aku mintak tmbah nasik bila makan lauk yang aku masak. dorg mmg x pnah komplen time makan makanan aku masak. lol. gila riak!




"kak, ko masak menggunakan emosi ke? dgn aku sekali feeling neh"

(sambil kesat air mata beliau)

"aku masak td sambil tgk cter hindustan"

0 comments:

Post a Comment

About

u