twitter


aku sayang kawan-kawan aku. fullstop (titik penuh). aku sayang depa smpai bila-bila lah ! ini bukan gurauan, ini realiti. ayat skema-sbb-slalu-tgk-rancangan-realiti-tv.

aku suka tido petang. itu memang aku. damn, dasar perempuan nelisa memang suka berpegang pada kata-kata tidur adalah pengubat segalanya! sekali budak tu da tido, dunia begoyang pun bukan nak sedaq. ni ayat parents aku. aku tak penah guna ayat macam ni sebab kalau aku tidoq, aku masih sedar kalau dunia ni begoyang. bila aku bangun dari tido,mcm biasa, aku akan pergi depan cermin dalam bilik aku tu. DAMN ! ada eye shadow dekat dahi aku dengan pelbagai warna. sumpah lawa gila. pipi aku ad eyeliner. hidung aku ada blusher. masa petang tu akulah budak paling comel d dunia. well, eye shadow kat dahi, eyeliner kat pp, blusher kat hidung. itu comel kan? sheep lah ! sapa punya keja ney? aku dengar orang gelak. siottt. kawan-kawan aku da terjah bilik aku kat rumah bahana-aku-tanak-bangun-bila-depa-gerak. kuat-kuat aku jerit taiikkkk ! untuk habuan tu, depa nak bawak aku p jalan-jalan.

dalam masa 20 minit depa bagi masa untuk aku bersiap. sheep lagi ! tak sempat oh ! memang dasar nelisa, lambat siap.


"dunia bergegaq gilaaa tadi. hang mesti tak rasa kan?"

(damn, dalam kereta pun sempat lagi.tak habis-habis perli aku.) 

"aik.kenapa tanggalkan semua make up tadi tu ha budak comel?"

"dah memang comel, tak yah la mekap2 lagi dah"

0 comments:

Post a Comment

About

u