twitter


Masa kecik-kecik dulu aku punya cita-cita nak jd Sailormoon. pastu aku teringin nak sgt nk jd mcm Barbie. smua ni sbb depa ada magic! (ayat budak2). da besaq ckit aku nak jd mcm Cheetah Girls uh pas2 bila minda agak2 nak betunas cket, gatai pn da mula keluaq, aku punya cita-cita nak becinta sebanyak mungkin. pikiaq punya pikiaq, xley jd lagu tu, aku pn pencen la becintan2 neh. bila da besaq gajah lagu ni, aku pikiaq2,cinta pn kena ad cita-cita gak rupanya. pasai pa plak cinta kena ada cita2? ha, lagu ni. bila becinta neh kita mesti ada vision and mission.   bagi aku semua couple, sebab becinta: sayang orang tu(pasangan), cinta orang tu  macam nak mati. maksudnya, sayang gila2 ah! lumrah lah, manusia kann. binatang pn ad perasaan kot cuma tak boleh nak luahkan ja. cita-cita cinta ni lebey kurang mcm plan becinta lah.


cita-cita cinta yang aku maksudkan macam ni ah,



bila tahap cinta da smpai part serious, kita kena ad planning. pivotal gila weh plan2 mcm neh. aku pun da plan da. ecececece.. tu diaaa.. aku da stat jadi mcm dR. cinta la pulak =p

(OMG!! sumpah geli gila weh!)



nota kepala : Cita-Cita Cinta - 3 words yg pnting bila bercinta, Triple C. BUKAN Triple C - Cari Cewek Comey. lol. itu 3 words untuk playboy.


Q : "awatla aku jiwang sgt neh?"
A : "hormon miang terlebey"

0 comments:

Post a Comment

About

u